Hello guys ! Welcome to my blog :D

rendu kenangan itu :'(

korang korang (: dah lama tak update blog nie . dah bersawang , mari kita tolong cuci sesama . hahaha , yukkk (: cuti sekolah yg superb great :) tapi , rendukan kenangan ketika bersekolah . terasa nak tulis entries ini selepas baca status kawan dekat fb . mencurahcurah ayaq mata nie keluaq lepaih baca entries tu :) apa ja yg dy update sampai mampu buat berbaldibaldi ayaq mata nie keluaq ? meyh kita tengok :)

♥ Rindu Aliaa Najiha yang suka jalan seret-II . 
♥ Rindu Princez Sha yang suka tergaru-II bila orang tampar . 
♥ Rindu Fakhrullah Wah yang selalu 'BOOO' kat orang .
♥ Rindu Najmishaf Fisal yang selalu merajuk bila orang menyorok barang dia .
♥ Rindu Din Conspiracy
 dengan suara 'haiwan' yang selalu dibuat oleh beliau .

#Hey hampa . Dah lama kan kita tak curi-II makan waktu kelas . Buat bising waktu science and math . Dah lama kan tak usik ustaz kita yang cute tu. Dah lama tak pekena orang macam yang selalu kita buat . Dah lama kan kita tak main jentik-II tangan sampai salah orang menangis-II bagai. Hey rindu hampa and 302 ♥ 



aku rendu hampa jugak kawan , rendu nak kena maqah dengan cikgu zahari (ayahnajmi) , rendu nak dengaq cikgu kala(makdin) cakap B O D O H , rendu nak makan tyme cikgu dok mengajaq , rendu nak dengaq cikgu khairani potpet , rendu nak lakukan segalanya dengan anda anda . sumpah , kenangan antara aku dengan hampa tak kan aku lupa . lepas nie semua pakat bawak diri kan ? hampa ingat dak waktu aku kena tukaq kelaih dengan alya ? sumpah sedih nak tinggai hampa . sampai sudah aku tak boleh terima hakikat yg aku jauh dari hampa . weyhhh , terlalu banyak benda aku belajaq dari hampa . belajaq erti setiakawan :) belajaq cara untuk bersabaq . paling aku tak boleh lupa bila setiap kali masa geo kita akan tidoq . hahaha . sangat awesome (: jangan lupa aku weyhhhhhhh :)

sampai sini ja entries sha hari nie , tak dak idea nak update pepanjang . btw , hari jumaat nie nak hangout with kaka ika + kaka mimiey sayang . sangatsangat tak sabaq :)

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: