Hello guys ! Welcome to my blog :D

memori yg tak mungkin dilupakan :)

hello awak :) awak larh , awak yg tengah baca blog kita nie . thanks ya dah sudi klik link blog buruk sha nie . memang tak akan mungkin sehebat blog awak yg comel tu . apaapa pun , kat sini larh tempat sha luahkan isi hati sha aw ? rasa malas hendak meng-hapdet blog nie plusplus masa yg berkurang nak menghadap benda alah nie . tapi sha gagahkan jua tangan sha nak menaip dekat sini . kembali kepada tentang apa yg nak diceritakan pada awalawal bukak blog nie tadi , memori yg tak mungkin dilupakan ? memori apa ? kenapa sampai tak boleh lupa sangat ? nak tau ? kena larh baca sampai habeh . sebenarnya , apa yg hendak dicoretkan dekat blog nie adalah mengenai sahabat yg telah bersama sha selama almost 6years . yeah , sahabat yg terindah yg pernah sha miliki . DIA seorang sahabat yg baek , DIA seorang pendengar yg baek , DIA seorang penasihat yg baek , DIA segalanya untuk sha . sha mungkin jarang jumpa DIA , sha mungkin jarang col DIA , sha mungkin jarang text DIA . tapi , DIA tak pernah mengeluh . DIA memang seorang sahabat yg tak kan mungkin diganti . wahwah , siapakah beliau yg bertuah itu ? meyh kita tengok sikit gambar dy :)


What i love about photographs is that they capture a moment that’s gone forever, impossible to reproduce

yeah , DIA larh sahabat , teman , kawan yg baek . si sepet yg tak pernah jemu melayan sha , si sepet yg tak pernah penat mendengar setiap masalah yg diluahkan , si sepet yg tak pernah letih memberi nasihat . yeah , DIA larh si sepet yg saya sayang . betul kan apa yg ORANG TUA cakap ? jangan bencikan sesuatu , tak mustahil apa yg awak benci akan menjadi apa yg paling awak sayang . pada hari nie , sha nak akui yg sejak pertama sha tengok si sepet nie sha sangat menyampah dgn beliau . haha . tak tau larh kenapa , mungkin sebab dy aneh dan aneh dan aneh . hahaha . tapi sekarang , keanehan beliau yg mampu buat sha tersenyum for one whole day .


makcik sepet , mungkin aku tak mampu nak jadi yg terbaek berbanding kengkawan hang hat laen . mungkin aku tak mampu buat hang tersenyum macam kengkawan hang hat laen . mungkin aku tak mampu nak hadiahkan apaapa untuk hadiah hari jadi hang . mungkin aku tak mampu nak buat hang tertawa macam kengkawan hang buat . tapi , sesuatu yg mungkin aku mampu , adalah sentiasa sayang hang even aku tak mampu nak menyatakannya . hang ingat dak dulu ? aku tak pernah tegoq hang . hang nak tau kenapa ? sebab aku tak suka hang . hahaha . sebab hang kerek dulu . lawak kalau pikiaqpikiaq balek . rasa macam nak gulingguling ja . start dari darjah 4 tu , kita mula qapat . tak boleh pisah sehaqi . haha . hang jahat kan ? hang selalu ajaq aku buat jahat . hang selalu buli aku . puuuiiiihhhh ! *janganpercaya* kita kenal kat kafa kan ? sweet sangat tempat kita kenal . lepaih darjah 5 tu kita dah tak kafa kan ? kita dah berpisah . rendu rasanya kat hang . tapi kita tak putus macam tu ja kan ? kita dok maen tulehtuleh surat kan ? hang ingat dak ? lawak larh kalau ingat ingat balek . kalau tuleh surat tu mau duatiga qetaih guna . hang ingat dak sapa yg jadi posmen kita ? wanie saad , hahaha . lawak larh bila dy kena bagi suqat tu . tapi maaf , aku hilangkan suqat tu . satusatunya kenangan yg aku ada . aku dah cari satu qumah . aku cuai . aku hilangkan gambaq kita , aku hilangkan pendrive tu . aku sangatsangat cuai . aku tak mampu jadi kawan yg baek kan ? ya allah , dah puaih aku cari tapi aku masih tak jumpa . aku mintak maaf sangat , aku tak mampu jaga kenangan kita .  lepaih kita maen suqat tu , kita senyap sat . kita baek balek bila kita ada ym kan ? boleh kata sediasedia dok chat . lepaihtu pulak , timbul encik fb tu . kita berkomunikasi kat situ pulak . sampai larh sekarang . dah dekat 6tahun aku kenai hang . hang selalu cuba jadi yg terbaek and hang dah jadi yg terbaek untuk aku . thanks for all the memories created between us . thanks untuk sabar yg tak pernah kurang walau sikit pun untuk layan karenah aku . thanks sepet , thanks untuk segalanya sepet . don't walk behind me ; i may not lead . don't walk in front of me ; i may not follow. just walk beside me and be my friend forever . thanks for all the sweet moment :) i do have a great memory with u :)


entries yg mengada , sesiapa yg rasa macam nak tampaq silakan . haha . sampai sini sahaja , thanks sebab dah luangkan masa untuk membaca benda alah nie . semoga jumpa lagi di laen entries . btw , i do have a great day with my sis ika and sis mimiey hat comel tu . hahaha . thanks sebab dah bawak adik jejalan plusplus belanja macammacam tadi . ilovethem damn much :*

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: