Hello guys ! Welcome to my blog :D

akhirnya :'(

dear awak ,

akhirnya saya buat keputusan nie . setelah lama saya cuba tapi saya gagal . malam nie saya dah bertekad yg saya tak kan ganggu hidup awak lagi . saya janji , saya tak nak awak pening pikirkan pasal saya lagi . biarlah , biar saya pergi membawa hati yg disakiti nie . sekarang , baru saya tau kenapa dulu semua orang marahkan saya sebab terima awak balek . rupanya , nie larh sebabnya . semoga awak bahagia , MUHD HAFIZ HAKIMI MUHD SUAID . saya tau saya bukan yg terbaik selama nie . saya rasa saya mampu bertahan untuk pertahankan cinta nie . tapi saya salah , saya tak mampu . semoga awak dapat pengganti yg lebih baek . cukuplah selama nie kenangan kita . saya akan hargainya :) saya pernah jadi seorang awek untuk balak yg baik . dan saya juga pernah jadi adik untuk abang yg baek . macammacam dah kita lalui bersama . dan hari nie adalah hari terakhir . awak tau kan saya tak suka orang tipu saya ? hm :(


untuk pengganti saya ,

janji dgn saya yg awak akan jaga dy baekbaek , macam saya jaga dy dulu . jgn saketkan hati dy , jgn couple dgn dy sebab dy bagi awak duit . promise dgn saya yg awak akan sentiasa ada untuk dengar masalah dy , macam yg saya buat untuk dy dulu . jgn tampaq dy dekat nasi kandaq , nanti dy malu . jgn marahmarah dy , dy tak suka . jgn bagi dy tension , nanti dy marah awak . jgn picit jerawat dy time dy tengah cakap dgn awak . nanti dy tarik hidung awak panjangpanjang . haha . jgn tinggalkan dy . janji dgn saya eh ? jgn buat dy sedih , jgn bagi dy nanges . dulu , masa couple dgn saya dy cakap dy teringin nak menarik dgn saya . awak tolong penuhi impian dy eh ? awak jgn paksa dy buat sesuatu , nanti dy tertekan . kalau keluar dgn dy , jgn ajak kawan ramairamai . kalau boleh dy nak spend time dgn awak ja . awak kena sabar kalau dy cakap dy nak buang air besar , sebab for sure akan lama . haha . awakk , janji dgn saya yg awak akan buat dy bahagia eh ? saya janji saya akan pergi dari hidup korang . semoga awak bahagia dgn dy :)



bby nak b tau yg selamanya sayang bby nie untuk b , bby tak pernah menyesal kenal b . b yg terbaek yg pernah bby jumpa . tak pernah ada lelaki sesabar nie dgn bby . bby sayang b sangat , bby tak nak kecewakan b lagi , bby rendu kita . rendu kenangan kita bersama . biarlah masa menentukan . chenta hatiku , selamanya chenta nie untuk b . bby akan doakan yg terbaek untuk b :)

Thanks sebab baca sampai habez :)

1 comment:

eydafaizal said...

kenapa neh adek ?? kimi buad perangai ker ?? meh akak g ketokketok kepala dia nak ? :)