Hello guys ! Welcome to my blog :D

saya dah penat :'(

apa yg paling sha benci tentang sekolah ialah KAWAN ! susah kan nak nilai kawan ? kadangkadang nampak dy baek and selalu bersama kita , tapi sebenarnya dy larh orang yg dah tikam belakang kita . wah , hebat sekali orang tu . sha sangat terharu dengan beliau :) mungkin salah sha sebab terlalu percayakan orang yg baru sha kenal dan buat dy sebagai KAWAN . ternyata farah is the best for me , and only her . eh japjap , kenapa tetiba sha cerita pasal KAWAN yg dah tikam belakang sha nie ? sebab sha dah tak boleh nak simpan kot , penat nak pikir . dan tak dak sapa boleh faham sha . tak sangka kan ? orang yg berupa cantik , berayat manis buat semua tu ? sedih bila mengenangkan saat bersama dy , bila mengenangkan segala yg berlaku . sebelum nie sha benci sangat sekolah , dan sekarang bertambahtambah benci sha dekat sekolah . ntah larh , segalanya membebankan . sha just berharap yg bila sha sedih farah datang dgn katakata semangat dy tanpa jemu . sha sangatsangat rendukan dy , tak mampu dilisankan dengan katakata . sha mungkin malu untuk pergi sekolah sebab nie even sha tak buat . sha mungkin kecewa dgn KAWAN sha tu sebab dah buat cemtu kat sha . sha mungkin mula membenci dy . sha mungkin penat dgn hidup yg penuh dgn segala cubaan . tapi sha mungkin boleh lalui semuanya dgn adanya farah disisi . bersama sha dan menemani sha untuk melepaskan segalanya .


makcik , aku perlukan hang . aku rendu nak luahkan segalanya kat hang . aku sangat perlukan hang buat masa nie . aku tak kisah kalau hilang depa semua , tapi aku tak mampu untuk terus hidup kalau aku hilang . aku hilang segalanya dalam sekelip mata . kasih sayang dari kimi , kawankawan kat sekolah . ya allah , peritnya untuk aku lalui semuanya bersendiri . aku dah tak mampu nak tampung semua nie . aku sangatsangat tunggu kepulangan hang , ntah sampai bila aku perlu lalui semua nie . aku dah letih , aku dah sangatsangat penat dgn hidup aku sekarang . biarlah orang semua nak cakap aku budak cengeng . aku dah tak nak kisah , aku dah penat pikir pasal orang laen sampai aku sendiri yg terseksa . aku dah penat act macam aku batak sangat nak kat kimi , aku dah penat curi perhatian dy . aku dah penat untuk cuba segalanya buat dy . aku bosan bila aku perlu berpurapura depan orang . aku selesa dgn hang , aku tak perlu berpurapura dgn hang . aku boleh jadi diri aku sendiri . cepat balekk , aku sangat perlukan hang . sangatsangatsangat :(


cukuplah sampai sini entries sha , nak cerita panjangpanjang plus mention nama KAWAN sha tu pun rasa macam tak patut sangat . aibkan orang , tak gitu ? doakan sha untuk terus kuat ya ? :)

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: