Hello guys ! Welcome to my blog :D

something that money can't buy :')

hello readers , sha kembali menaip dgn fake smile dimuka . benda dah jadi pun , nanges bertahuntahun pun masih tak mampu nak kembali masa dulu kan ? tapi , sha tak nafikan yg perasaan sedih tu tak boleh buang dgn senangsenang ja . kan ? kembali kepada tajuk entries sha hari nie , something that money can't buy . apakah ? cinta , sayang , rendu . 3benda yg tak boleh dibeli dgn duit . awak kaya ? awak ada berjutajuta dalam bank ? awak ada rumah besar ? awak ada kereta mewah ? awak ada banyak sangat duit sampai tak tau nak buat apa ? tapi awak tak kan boleh beli cinta , sayang dan rendu . saya yakin 350 peratus . sha sedih sebenarnya , sha macam orang bodoh text dy tapi dy langsung tak reply . sha bodoh sebab malukan diri sha sendiri . tapi , sha sedih and tak tau nak share dgn sapa . sha ingat dy abang , dan sha boleh kongsi dgn dy masalah sha . tapi sha salah kan ? sha selalu salah dalam menilai seseorang . sha sakit , dah banyak hari sakit . tadi kak angkat sha mai rumah tau ? kasi coklat . so sweet ~ sha tak nafikan yg dy berubah lately nie . tapi , what can i say ? hidup dy kan ? sha dah cuba jadi yg terbaik . sys nina pun dah mula mengomen yg sha nie dah jarang text dy . sha cuma perlukan masa , nak biasakan diri sha dgn semua masalah yg datang dan pergi bagaikan siang dan malam .


life will move on ,but face the fact that your heart doesn't .


awak , sejujurnya saya nak bagitau awak saya memang tak boleh lupa awak . setiap kali saya cuba nak lupakan awak , awak datang dan ceriakan hidup saya kembali . awak , saya berharap yg suatu hari nanti awak sedar yg sayang saya kat awak tak pernah kurang walaupun sikit . 


stop setakat nie , nak makan ubat and rest . sebab nanti ada orang marah kalau sha tak makan ubat . yeah , rendu dy sangatsangat :( semoga berjumpa lagi . btw , thanks to kak mimi untuk coklat yg sedap dan kad yg comel . thank you so much :)











Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: