Hello guys ! Welcome to my blog :D

takut :'(

korang korang :) haiii *lambai tangan* setelah seminggu diamkan diri , semalam sha angkat col dy . sha akui yg sha tak mampu nak lupakan dy . seminggu pun macam bertahun ja qasa . perit gila setiap kali dy col sha kena purapura kuat and buat tak tau . setiap kali dy col atau text , mesti qeyak punya sha . ternyata sha tak mampu hidup tanpa dy . eh tapi kenapa baru semalam nak angkat col dy ? sebab kan , kan kan kan kan , sebab errr , malu larh nak cerita . hehe . *mohon tampar sha* kkk , cerita dy cemnie . semalam selepas bestie sha menasihati sha , sha dah sedaq yg kita tak boleh lari dari masalah . dy jugak suruh sha cuba untuk buat yg terbaik . then , masa tengah rancak share masalah dgn bestie sha nie tetiba ja ENCIK HATI col . wahhhh ~ sha pun tanpa pikiaq panjang terus angkat . dy cakap sha sombong larh , tu larh , nie larh , blablabla . pastuh dy cakap nak letak , nak tidoq sat pastuh dy kata dy nak maen futsal . kami pun beqenti larh sembang . pukui 10 cemtu , sha pun masuk tidoq macam biasa . awal kan sha tidoq ? makan ubat , tobat ngantuk punya . dalam pukui 4 lebih cemtu , dy colll *muka terkejut masa tu* sha tak dak kredit nak col balek . sha buat call me back ja . hat tu ja yg mampu . tunggu 5minit dy tak col pun , sha ingat dy tersilap col *sebak* sha pun nak tidoq balek larh . elok terlena sat ja , dy col . dy kata baru balek futsal , then ada orang accident . kami merapu meraban sampai pukui 5.30 . dy kata nak col balek pagi nie , tapi tak dak pun :'( dy mesti busy lagi kan ? boleh tak kalau sha nak putarkan masa ? sha tak mau dy busy :( sha nak dy macam semalam , macam dulu . pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(


awak , kenapa awak bagi saya harapan kemudian awak pergi balek ? kenapa awak ? apa salah saya kat awak ? kenapa awak hadir dalam hidup saya masa saya sedih dan ceriakan saya ? then awak pergi lagi tinggal saya :( kenapa ? boleh tak awak jawab soalan saya ? saya sangatsangat nak kan jawapan awak :( hari nie , awak hilang lagi . saya tak tau mana awak pergi . saya rendu awak , saya nak kita macam semalam . macam dulu , saya rasa macam dunia nie milik saya . saya nak awak lagiiiiiiii :'(


boleh tak kalau hampa bagitau dy yg sha sayang dy ? boleh tak bagitau dy yg sha tak mau hilang dy ? boleh tak bagitau dy yg sha nak dy macam dulu . boleh takkkkkkkkkkkkkk ? sha mintak tolong nie :'( nak tidoq , nak bawak diri . hampa hampa hampa , bagitau sat nah kat dy ? :)

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: