Hello guys ! Welcome to my blog :D

miss him ? maybe :)

Rindu dia → Baca text dia yang lama lama → Tengok gambar dia → Teringat kenangan dengan dia → Masuk bilik → Baring → Akhirnya mengalir air mata :'(


hey ya korang ! awak awak semua sihat ? kan kan kan ? sha ja hat kurang sihat sekarang nie . gastrik pulak , k mana saket pun -,- qeyak sampai tertidoq sha nie haaa . tetiba teringat kat dy . jyeah , dy ? yaya , dy lerr . dulu masa sha saket dy yg teman sha sampai lelewat malam . dy yg lelebih risaukan sha , dy yg gelabah lelebih . tapi sekarang ? dy tak sempat un nak pikir pasal sha :) orang dah busy dgn makwe baru kann ? sokeyh , keep calm and stay strong :D baca hat ataih tu ? korang korang semua pernah jadi cemtu ? tipu ah kalau tak pernahh kan ? tak baek tau tipu tipu nie :) sha pun selalu jugak jadi cemtu , sampai berhari hari jugak ah sangkut . ya larh , tak mudah nak buang seseorang yg pernah kita sayang dari hidup kita kan ? even datang pengganti yg lebih hebat dari dy , tak kan mungkin pernah sama . bak kata encik amer kita , rambut sama hitam uban sama putih hati laen mak laen pak pun laen . nahh ! mana ntah dy kutip ayat tu semua kan ? takpa takpa , t sha tanya kat dy nah ? k , masuk harini dah 6 hari dy diamkan diri . sha pun paham yg dy ada benda nak dibuat plus plus sha nie bukan awek dy dah hat dy nak cari kan ? sha pun tau , dan sha pun dah boleh terima hakikat . sekarang sha dalam proses menjauhkan diri dari dy . perit ? yaya , sangatsangat perit . tapi hadirnya insan insan yg sentiasa cuba untuk buat sha happy sangat membantu sha untuk terus belajar hidup tanpa dy . mungkin tak semudah yg disangka , tapi sha rasa untuk 6 hari nie sha dah mampu hidup tanpa dy . sedih tu tak yah cakap ah kan , tapi encik amir sentiasa teman sha kat skype nuh haa . tak larh bosan sangat . plus plus pakcik senget gila tu pun sentiasa col tanpa jemu even kredit dy tahap nyawanyawa ikan . tak berkira pulak mamat kede tu kan ? haha *abaikan* kawan kawan yg tanpa henti buat sha gelakk :) dynie , deqkah , aida , ct , ain , najmi , hussen , wah , bebudak kelaih 402 *sorry kepada yg terlupa* tak lupa jugak kat farah sayang , even tak sempat nak jumpa beliau masa cuti tu *kecewa* tapi takpa , dy tetap yg terbaik . jyeahh , kehadiran mereka buat sha bertambah tambah kuat . 


dear awak ,

saya tau saya salah , saya dah mungkir janji . saya tau dulu saya pernah janji dgn awak untuk still jadi adik awak . saya tau semua tu , tapi saya pernah cakap kan yg janji dibuat untuk dimungkiri ? awak kenal saya kan ? awak tau kan cena adik awak ? awak yg cakap saya tak kuat , awak tau kan ? maaf , saya terpaksa jauhkan diri saya lagi dan lagi :( saya tak tau kenapa saya buat semua nie , tapi saya cuma nak awak tau yg saya jugak mampu hidup tanpa awak . saya cuba nak buktikan kat awak yg awak bukan sesiapa untuk saya . saya tau awak mampu hidup tanpa saya . awak jugak bahagia tanpa saya , jadi kenapa saya perlu menanges ingatkan awak kan ? saya tau awak tau yg saya tak kuat . tapi , saya nak awak tau yg saya tengah cuba untuk belajar hidup tanpa awak . awak , biarlah saya terus hidup tanpa awak . tanpa bayangbayang dari awak :) saya rasa saya mampu nak laluinya . cukuplah selama nie saya menanges ingatkan awak , saya dah letih . tapi awak kena tau yg kenal awak adalah hadiah yg terindah yg pernah saya miliki sepanjang hidup saya :) awak jgn cakap yg saya menyesal kenal awak . sebab tak pernah saya rasa menyesal kenal awak , even awak dah banyak lukakan saya . tapi semua tu mengajar saya untuk tampil lebih matang dalam menilai seseorang :) mungkin saya hilang awak , saya akui yg semua tu terlalu berat untuk saya lalui . tapi , dgn semua nie saya tau makna kawan sebenar . awak , thanks untuk segalanya yg telah awak buat untuk saya . setiap saat yg awak gunakan untuk teman saya lalui hari hari yg indah , setiap titik peluh awak berkorban nak belikan makanan masa saya saket , setiap kekuatan yg awak gunakan untuk lindungi saya , setiap wang yg awak gunakan untuk saya , setiap senyuman awak yg buat saya happy , setiap tenaga awak untuk tadah telinga dengar ibu membebel bila awak ponteng sekolah sebab nak temankan saya pegy sekolah , setiap rasa mengantuk yg awak tahan untuk teman saya pegy manamana even awak tidor lambat , setiap kredit yg awak guna untuk text dan col saya , setiap sabar awak yg tak pernah kurang untuk layan kerenah macam bebudak saya nie , untuk segalanya yg awak buat . terima kasih awak , segalanya cukup berharga buat saya . semua tu dah jadi kenangan terindah saya bersama awak , saya akan selalu kenangkannya :)


nah nah nah , luahan hati yg melampaui batas . haha . cukupcukup larh meraban kan ? sudah penat nak kerah otak memikir untuk buat karangan 350 patah perkataan . masa exam haritu tak mau buat kan ? haha . sudah larh , nanti nanti update lagi :)


notahati ; tak sangka adik sha kena penyakit sawan babi yg melampau malam nie :)







Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: