Hello guys ! Welcome to my blog :D

mungkin .

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .

mungkin setiap hari yg saya lalui nampak bahagia . mungkin setiap hari yg saya lalui nampak gembira . mungkin saya mampu untuk mengukir senyuman . mungkin saya mampu lalui setiap masalah yg datang . mungkin saya nampak kuat depan semua orang . mungkin saya nampak tabah depan ramai orang . 

tapi ,

ada sesiapa tau yg saya menanges setiap malam mengenangkan hidup saya ? ada sesiapa tau yg saya terpaksa purapura tersenyum untuk menutup luka dihati ? ada sesiapa tau saya cuba gembira kerana ramai yg cakap saya layak dapat yg lebih baek ? ada sesiapa tau yg saya ingatkan dy setiap saat yg bergerak dalam pusingan jam di malaysia nie ? ada sesiapa tau yg saya belagak tabah supaya tiada orang yg nampak kelemahan saya ? ada sesiapa tau yg saya gelak kuatkuat supaya saya mampu lupakan kesedihan saya ? 


ada ?


adaaaaaaaaaaa ?


adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?


orang hanya tau cakap , hanya tau menilai tanpa tau apa yg ' dia ' lalui . 


yaaa , allah tau . allah tau segalanyaa . biarkannn , biarkan semua menilai kerana mereka bukan di tempat kita . biarkan orang melukai tetapi jgn kita yg melukakan . 




nota hati ; tabahlah jiwa , aku tau hang mampu .







Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: