Hello guys ! Welcome to my blog :D

semua akan menjadi kenangan.

akan berlalu tahun 2014 dan akan berakhirlah gelaran pelajar sekolah menengah untuk sha . gembira kerana tak perlu berhempas pulas bangun awal pagi pada setiap hari tetapi sedih kerana akan meninggalkan zaman yg pada sha sangat menarik , sedih akan tinggal kawankawan yg bagi banyak kenangan . zaman persekolahan banyak ajar sha untuk menjadi siapa SHA sekarang . 


buat keluarga ;

terima kasih kerana masih menyokong diri ini . korang larh yg terpenting dalam hidup seorang nor nasha .

buat ex ;

terima kasih pernah hadir dalam hidup sha dan pernah bahagiakan sha . terima kasih sebab dah ajar sha untuk menjadi seorang yg tabah .

buat tersayang ;

maaf andai selalu menyakiti awak , terima kasih sebab tak pernah mengeluh layan setiap kerenah budakbudak sha nie . saya sayang awak .

buat sahabat karib ;

jgn lupakan aku andai kita jarang berjumpa , ingat selalu pahit manis kita .

buat teman sekolah ; 

maaf selalu sakiti hati hampa dgn lawak bangang , maaf kalau sering buat hampa terasa . aku tak sempurna . 

buat yg pernah jadi kawan aku ;

terima kasih sebab PERNAH sudi jadi kawan aku .

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: