Hello guys ! Welcome to my blog :D

sayang saya tinggalkan saya !

hari ni nak hapdet entries yang agak sedih . dah lama tak hapdet entries kat blog ni , tup tup hapdet pasal benda sedih . sapa yang tinggalkan saya ? my sayang ! my prince ! ohMY , i miss him damn much . kimi pergi plkn pagi tadi , dia sempat call dan princez sempat nangis sebelum pergi sekolah . princez juga dah langgar peraturan sekolah , nak tahu apa ? bawak handfone pergi sekolah ! yeaaahh , nasib tak dak sportcheck . kemarin princez jumpa dia tau . airmata ni terasa nak keluaq macam ayaq hujan ja . tapi konon-kononnya nak be strong larh . balik-balik tu nanges bagai budak tak dapat susu . tak dinafikan yang princez sedang nanges semasa menaip entries . tak tawu kenapa rasa sedih sangat . princez takut actually , takut dengan perubahan dia akan datang . bukan botak tu eh ! takut hati dia berubah . sekarang rasa seperti separuh dari jiwa princez terbang melayang-layang . disaat jiwa ni terbang pergi ikut kimi ke plkn , ada insan-insan yang setia memujuk sehingga dapat buat princez rasa terharu . seyezly !

sys nina said :

-adik , please be strong my dear . kalau adik tak kuat , sis pun tak kuat . adik kekuatan sis . adik , adik lah satu-satunya orang yang selalu buat sis kuat untuk hadapi apa sekali pun yang datang walaupun sesuatu yang menyakitkan . so , tolonglah be strong . i know u can do it .

my sayang said : 

-b dah nak pergi dah ni , jaga diri . jangan nakai-nakai . b sayang bby , b tak cari pompuan lain aih kat sana . jangan risau . jangan curang dengan b . tunggu b balik ok sayang ? jangan sedih-sedih ok ? sayang b kuat kan ? muwaahh , b sayang bby sangat-sangat .

datang juga my cute farah with leha darlinx and adik naim sayang menceriakan malam princez . datang kembali sebentuk senyuman yang hilang sejak 2-3 hari kebelakangan ni . terimakasih kalian , princez hargai sangat-sangat . 

chenta , awak tinggalkan saya ya sayang ? saya rindu awak tau dak ? pagi tadi dengaq suara awak . sedap jugak suara awak bila nanges . awak pujuk saya kan pagi tadi ? awak sweet sangat . tapi , malangnya saya baru perasan . ngee ~ sayang , waktu awak pergi kan . ramai yang datang , ramai yang kembalikan senyuman saya . tapi kan awak , walaupun saya ketawa . rasa sedih ni tak dapat saya buang . awak cepat-cepat balik eh ? saya rindu awak .


that's my sayang tau ! ni waktu kami jumpa kemarin , maaflah kami tak sweet macam hempa :)
b , i miss this moment bie . cepat pulang yaa b ? :)

cuba untuk tersenyum , sesuatu yang perit yang perlu dilalui .


Thanks sebab baca sampai habez :)

1 comment:

✿INA AINAA✿ said...

be strong ek.... bila kapel ni tak semestinya kena 24jam kne berada disisi, janji dia berada di hati sentiasa.... doakan keselamatan dan kesihatan dia di sana... ^.^