Hello guys ! Welcome to my blog :D

perubahan awak :'(




awak , rendunya saya pada saat tu . saat dimana semua kasih sayang awak hanya untuk saya . saat dimana segala masa awak hanya untuk saya . saat dimana seluruh jiwa awak untuk saya . saat dimana tiada apa yg mampu menandingi sayang awak kat saya . tapi , segalanya mula berubah sejak awak balek dari plkn . dan awak lagilagi berubah sejak awak berkerja . awak berubah sehinggakan tak sedar yg saya terluka . awak tak sedar yg hati saya terhiris dengan perubahan awak . awak , semua orang tinggalkan saya . awak pun nak tinggalkan saya jugak ya ? awak , saya berharap sangat yg awak boleh jadi kimi saya yg dulu . kimi yg selalu care pasai saya . kimi yg selalu ada untuk saya . kimi yg selalu dengar masalah saya . kimi yg selalu teman saya sebelum saya tidur . kimi yg selalu nyanyikan untuk saya . kimi yg selalu sapukan airmata saya bila saya menangis . kimi yg tanpa jemu memujuk saya bila saya merajuk . kimi yg tak pernah marah bila saya marah dy . kimi yg selalu cemburukan saya tanpa sebab . kimi yg selalu buat saya bahagia . ya awak , saya mengaku yg awak yg sekarang jugak buat saya bahagia . tapi , tak macam dulu . rasanya tak sama seperti kimi sebelum p plkn . plkn telah mematangkan BUDAK yg nama kimi nie . kfc juga telah buat BUDAK nama kimi nie lupa yg dy dah ada awek . awak , andai larh awak ada masa dan tengok luahan hati saya kat blog nie cukuplah untuk buat saya tersenyum . tapi saya tau awak tak kan bukak sebab awak terlalu sibuk sehinggakan awak langsung tak kesah pasal saya . apa yg saya buat setiap hari bukan lagi menjadi perkara yg penting untuk awak fikirkan . status apa yg di update jugak tak akan pernah awak tengok . profile fb saya pun awak tak bukak kan ? sedihnya saya bila awak abaikan saya macam tu . saya nak kita macam dulu . selalu spend time bersama . sekarang nak keluar sehari pun kena mintak cuti bermingguminggu awai . segalanya berubah , seratus peratus berubah wak . awak , saya menaip post nie sambil menanges . sebak rasanya bila cakap pasal awak . andai larh awak kat sebelah saya dan nak lapkan airmata saya macam dulu . segalanya tak mungkin kan wak ? ya , saya faham . saya cuba faham awak , cuba faham pasal hubungan kita nie . awak , biarlah angin bawak kesedihan saya pergi . saya cuba untuk sabar dan tabah dengan perubahan awak . andai saya dapat pilih antara awak yg dulu dengan kekayaan didunia nie , saya lebih memilih awak yg dulu . lihatlah betapa pentingnya awak untuk hidup saya . hakimi , biarlah saya bersabar dan terus menanti awak :')

Thanks sebab baca sampai habez :)

4 comments:

eitcha,IM said...

follow you back :) maaf ya lambat sikit :)

Nur Insyirah ★ said...

blogwalking :)


tag: http://meinestorie.blogspot.com/2012/12/cik-lyeen-giveaway.html

Nur Insyirah ★ said...

Assalamualaikum..
Saya tag awak :
http://meinestorie.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway-by-mimie-isha.html

Nurul Arifah Abd Rahim said...

blog awk cute. lagu pn tnang je :)