Hello guys ! Welcome to my blog :D

non title :*

awak semua , say hai to me ! *qenyeh* selepas berhempas pulas menjawab exam selama dua minggu , akhirnya sha kembali dgn wajah ceria sebab cuti dua minggu . kepuasan bergandaaa ! so , hari nie nak story mory nory nory lory pasai apa ? pasai cuti lerr ! kan ? haha . sebenarnya tak tau pun nak cerita pasal apa , tapi disebabkan saket hati yg melampau sha pun update larh blog usang nie . susah kan nak puaskan hati semua orang ? susah kan nak buat diri sendiri happy ? susah kan nak buat orang happy bila dgn kita ? fuh , penat jaga perasaan orang . macam kita nie tak dak hati pulakkk . lantak larh kan , kalau asyik pikiaq pasai orang ja bila nak habeh kan ? buat larh apa yg depa rasa happy . kita nie hanya boleh tersenyum . btw , tak sabar nak tunggu makcik farah balek sini . nak jejumpa , nak snap , nak lepak dgn beliau *berharap* , nak luahkan perasaan . hanya makcik sepet tu ja kot paham sha . cepatan dong pulangnya , sha udah kangen nie ma kamu . hewhew . bila otak senget , nie larh jadi dy kan ? stop larh sampai nie , tak dak idea plus plus penat sesangat .


*tak sabar nak pegy beli ayaq sedap dgn kak mimi ! hewhew . bila larh nak lepak lagi dgn dy . btw , ayaq sedap ? haha . lepaih nie sha storystory pasai ayaq sedap k ? :* papaiiiii *lambai tangan*

*pakcik senget , i'm sorry . sorry for everything . aku tau hang dah cuba banyak benda untuk buat aku happy . tapi aku ja tak pernah nampak . ya , aku asyik nampak salah orang ja . ntah ah , susah nak cakap . tak dak sapa nak faham aku . 

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: