Hello guys ! Welcome to my blog :D

pembakar semangat :)

sis mimiey ;

adk,mungkn hati dya dh brubh..besa la manusia,dya mseh mncri seseorng yg btl2 dya nk..mseh mncri khdupn sndri,lelaki dik,adk xdak bt slah pa pn,cuma kimi yg xnmpk..

hum..wlau apa pn..adk prnh jdy wanita yg dya syg kan?walaupn xlma..

allah thu kamu kuat..sbb itu lah Dia uji kamu dgn ujian sprti tu..kerna Dia syangkn kamu..Dia akn beri ganjaran yg besar itu nanty..sesungguhnya kamu insan yg tpilih..

ya kak taw..tp adk mseh blh cuba pelan2..kimi pn blh ja dgn owg laen?wlaupun sat kn?knp adk prlu tunggu2 dy g?sdgkan..dgn skelip mta ja dya blg brsma owg laen..cuba adk fkq btl2..dya blh bhgia dgn owg laen..wlaupun adk xdk untk dya.. 

kak taw,adk trlalu sayangkan dya..adk rndu dya,adk nk dya kmbali pda adk seperti msa dluw..tp xmungkin dik bnda 2 blaku..dya dh ada owg laen..tp dya akn sdaq stu hqi nnty,tp 2 dh tlmbt..adk jgn fkq psai kimi ja,fkq pasai adk sma..ckup la apa yg dya bt pada adk..

sis nina ;

yea awak. saya tahu. saya baca semua. saya tahu apa yg awak rasa. saya tahu. saya faham. jangan nangis lagi. awak kuat kan? kalau pun awak lupa yg awak kuat , saya akan sentiasa ada untuk ingatkan awak yg awak kuat and awak mampu hidup tanpa dia ! :')

ye , tapi benda dah jadi awak. kuatkan semangat awak. tunjuk kat dia yg awak mampu hidup tanpa dia! awak mampu! awak kuat. dengar cakap saya , awak kuat. cuma awak tak sedar yg awak kuat. satu hari nanti , dia akan rasa apa yg awak rasa. masa tu baru dia sedar betapa berharganya awak. hukum karma sentiasa ada awak :')

adik :') cukuplah , sis tak mampu tgk adik sedih. sis tak mampu dgr adik nangis lg. jangan bazir airmata awak untuk dia yg tak menghargai awak sayang. 

dulu adik selalu ckp dgn sis , 'sis kena kuat, sis tak boleh nangis. adik ada dgn sis. sis kena lupakan dia'. tapi masa tu sis tak kuat. tiap2 hari sis teringat kan dia. tapi adik selalu ada , adik selalu kuatkan sis. yeah! skrg sis pulak. adik kena kuat! cuba dik. adik kena lupakan diaa. 

yes , memang bercakap lebih mudah. tapi sis berani cakap sebab sis pernah lalui. adk sis faham betapa peritnya rasa. sakit sangat sangat. tapi adik kena sentiasa cuba untuk bangun and kuatkan semangat!

tak! awak boleh. awak kuat. yes! awak kuat , awak mampu hidup tanpa dia. mampu! 

sbb dia buta! dia tak nampak awak yg sentiasa disisi dia. dia tak nampak awak yg sentiasa sayangkan dia sepenuh hati. lupakan dia! jangan ingat lagi. 

ingat sayang , apa pun yg jadi. awak kena kuat , saya sentiasa ada dgn awak. okay girl ? keep calm , be strong and move on. you're stronger than you think. i'll always with you. stay with you forever. now , close your eyes and empty your mind :') ILOVEYOU.

most welcome. yes , allah tak pernah tidur. dia sentiasa bersama awak. sekarang dia uji awak , awak jgn mengeluh. mungkin sekarang awak menangis. tapi satu hati nanti awak akan sedar kenapa awak diuji mcm ni. masa tu , awak akan tersenyum. percayalah dgn takdir allah :)

awak , belajar untuk senyum bila awak disakiti. belajar untuk bangun bila ada orang yg cuba hancurkan harapan awak. belajar untuk kuat bila ada yg cuba jatuhkan awak. sebab tak kira apa yg terjadi and berlaku pada awak , saya tetap berada disisi. hapuskan airmata awak , kuatkan hati awak. dan cuba untuk move on walaupun susah. kalau hidup bagi awak beratus alasan untuk menangis , tunjuk kan yg awak ada beribu alasan untuk kembali tersenyum.


yeahh , hai korang semua *lambai tangan* yg kat atas tu semua text dari both of my sis . yeah , mereka larh sebab kenapa saya kuat hari nie . mereka larh yg buat saya bangkit dari kesedihan . mereka larh antara sebab saya tetap tersenyum pada hari nie . mereka larh yg buat saya jadi diri saya sendiri hari nie . 


kak mimiey , thanks untuk segalanya . thanks sebab dah cuba sedaya upaya kak nak buat adik happy . thanks untuk usaha dan perhatian kak yg tak pernah kurang . adik bertuah dapat kenal kak . kak adalah hadiah yg terindah yg pernah adik miliki . mungkin allah ambek kimi dari adik , tapi dy gantikan tempat kimi dgn kak dan kak nina . mungkin adik tak boleh lupakan kimi secara seratus peratus , tapi adik tau adik akan kuat dgn hadirnya kak dalam hidup adik . thanks sekali lagi :)

kak nina , thanks jugakk :) awak tak pernah biar saya keseorangan , awak tak pernah biar saya sedih , awak tak pernah biar airmata saya mengalir , awak kaka yg hebat . awak selalu ada disaat saya perlukan awak . ya , mungkin kita jauh . tapi awak hadir dgn semua text awak yg buat saya bangkit dari kesedihan saya . allah itu adil kan ? terima kasih , sebab dah jadi yg terbaik .

mereka pembakar semangat saya , mereka kekuatan saya , mereka inspirasi saya , mereka hidup saya , mereka dunia saya , mereka chenta hati saya , mereka jantung saya , mereka segalanya untuk saya :)

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: