Hello guys ! Welcome to my blog :D

berbagai cerita :')

hello hello hello korang semuaaaa ! *kenyit mata* setelah sekian lama meninggalkan belog ini sendirian , sha kembali menaip . huwaaahhh ! ayat kauuuuu . hahaha . dah lama tak update belog nie haa , atas sebab ke-busy-an yg melampau bertambah tambah pulak dgn exam pertengahan tahun *benda yg paling dibenci* bertambah lagi dgn assignment yg diberikan oleh cekgu TK bertambah lagi lagi dgn masalah yg membuatkan sha malas nak melawat dan update blog nie . tapi takpa , harinie sha kembali sebab cuti kan ? walaupun masih ada kerja nak dibuat . curicuri masa nak update blog terchenta nie , nak tau kenapa ? haaaa , sebab PAKCIK SENGET tu paksaaaa ! hahahaha . tak tak tak , sebab ada banyak benda nak cerita larh . kan ?  so , kita mula dgn cerita cerita yg happy dulu k ? semalam sha telah menjumpakkan pasangan couple nie . menjumpakkan ? hahaha . menemukan ! haaa , lebih sedap rasanya *kenyit mata* pasangan couple mana ? pasangan couple yg dah berbulan couple tapi dop jumpa . haaaa , ingat dak abang sha hat sha cerita dulu ? tak ingat ? k , sampai hati kan ? -,- bagi ingat balek atau sha aku merajuk mogok tak update blog *ugut k ugut* semalam , awek dy merangkap bestie sha nie col sha tanya pegy tak rumah encik boyfie dy tu . sha pun cakap larh pegy , and dy cakap nak ikut . waaa ~ sha dah mula happy masa tu sampai ke tahap lelompat larh . kami pun p larh rumah najmi tu , dok buat assignment hat cekgu bagi tu . huh --' mana penat pun setiap hari buat tapi tak siap lagi . naseb baek mek tu p kemarin , ringan sikit beban hat ada . lepaih dah siap semua semua tu , kami pun tangkap gambaq larh . first time jumpa you alls ! hahaha . meh kita tengok gambaq meh :)

abang saya bahagia dgn pilihan hatinya :)

kami juga bahagia bersama :)

saya pendek ? diam diam sudahh *kenyit mata*

adik ipaq beliau :)

kkkk , kami nampak bahagia kan ? hahaha . yaa , bahagia bersama k ? lalalaa ~ stop cakap pasal nie nah ? kita cerita pasai benda happy yg ke-2 . harinie bufday abang boy kitaaa . eh , abang boy ? yayaya , sha mang tak pernah cerita pasal beliau kat blog nie . sebab tak terlalu mengenali beliau . dy nie haa , boyfie kak sha . kak cousin hat paling paling paling rapat dgn sha ahh . so , abang boy nie jadi abang ipaq sha larh kan ? eh , gitu pulakk . hahaha .


tu haa , with my sweet sis :)

kacak kan beliau ? sememangnya (Y)

:)

kkk , so sha nak wish a happy happy happy happy happy bornday kat abang hensem sorang nie . semoga panjang umur , dimurahkan rezeki , dipanjangkan jodoh dgn kaka ika , diberi kesabaran yg maksima untuk melayan kerenah kak ika dan mendapat apa yg diimpikan . manusia berubah , tapi bukan kenangan :) menanti abang hensem nie untuk datang sini lagi :) 
dah habeh cerita pasal beliau , nak sambung ke cerita yg sedih pulakk . sila sediakan tissue 10 kotak sebab takot sedih sangat . cepatcepat pegy ambek tissue . k , mulanya disini , tak kan terulang lagi . kisah yg indah antara kita berduaaaa ~ lalala , ternyanyi pulak nie *sila ketuk kepala sha* cerita dy cemnie , semalam mang tak dak mood plus plus banyak gegila masalah yg membebankan kepala . so , selalunya sha cerita kat pakcik senget syahmi tu masa tengah otp . tapi semalam tak otp pun sebab maxis kedengki ! nyampah k nyampah --' *merajuk dgn maxis* pastuh sha pun bagitau larh pakcik tu kata sha tension gegilooo ! dy pun dgn baek hatinya teman sha text .


nenek..ap yg bt ag tensen..cuba ag gtaw kt aq..ap yg pling seqabut lam pala ag 2..

banyak :(

psl kimi, aq xley kta apa la..standard ar law kita btoi syg pyh nk lupa.. tmbh2 ag still contact dy lg..cuba ag anggap mcm dy ckp 2 smua muhung.. ag msty nk kta cm nie kt aq 'ckp sng la'..aq bkn ckp.. aq da buat naih..

*****, ag nk tensen sai pa pasai dy..dy bebai kt ag.. da 2 ag da bt kn ap dy srh..ag kta ag xdk pa perasaan kt dy..da 2 ag kesah pasai apa?sbb dy kwn ag..klaw dy kwn ag, nnt dy ckp gk ngn ag.. abs kuat, ag blz la blk ap dy bt 2..

kak ag, nk aq ckp ngn dy..mai 6ber dy, aq nk add wechat.. krdt aq xdk..aq nk habaq kt dy..

ad lg?

pasai kimi ? mungkin gak . hmm , mang aku masih sayang , tu mang aku tak boleh nafi . penat pakcik kena purapura happy nie . kalau hang kenai aku awai , hang akan tau aku cena . aku bukan jenih banyak cakap cemnie . sejak aku break dgn kimi nie , aku cuba buat banyak benda untuk lupakan dy . aku buat benda yg dy tak suka aku buat dulu . sampai kengkawan aku pun pelik , aku gelak cukup deqaih . tu semua aku buat sebab aku cuba nak lupakan dy . seriesly , dy terlalu bermakna dalam hidup aku :(

***** ? tak , aku tak tensen pasai dy sangat . lantak dy ah , aku mang tak kesah . aku cuma pelik ja , ntah kenapa dy tu . 

kak aku ? bukan masalah yg besaq , dy mang cemtu . dy lagi tak jumpa hang mang jadi lagu tu . tapi aku tau dy buat semua nie sebab nak aku happy . dy baekk k ? nak wechat ? tak yah aku jeles . hahaha .
^_^ ag da buat ap yg ag kna buat..so it's up to you..mmg la klaw dpk bnyk skit kpla..aq pn mlz nk bg ag pkiaq..ag da cuba..semua bergantung kt ag..bkn owg len boley tlg bnda 2..mcm aq kn..msa aq ptz ngn ex aq..aq mmg tensen bapak punya..hahaha..tp aq pkiaq xkn aq nk jd mcm ni sbb tringt owg yg xsyg kt aq..so aq cqi kta2 smngat untk dqi aq..n cqi kwn..klaw ag tgk post aq yg lama2 bnyk kta2 smngat..aq bt supaya nk lupa dy..tp aq taw ssh..blog aq dlu pn aq da delete..yg ad 2 yg bqu..mmg btoi aq nk kta kt aq,klaq dop contact ngn dy g kn, aq qasa law dy minx cpl blk boley ja aq trma tw..har..2 aq mlz nk contact dy..biaq lost contact pn xpa..stu tips aq nk bg supaya hlg tensen ag..ag p sembahyang..sembahyang yg sempurna n kusyuk..mean dqi masa ag ambk wuduk sampai habeh bca doa..mcm mna nk khusyuk?k ag msa smbhyg 2 ag menangis p la mcm mna pn..aty ag,ag engat allah ja..ag smbhyg 2 ag bt mcm tempat ag mengadu..aq bkn nk bajet apa..sowi ar..aq pn xska ckp mcm nih..sbb aq bknnya perfect pn..aq pn xsuka owg bajet bek sgt..aq xbaek..ag anggap mcm aq kta kt aq sndqi bkn kt ag..law ag nk ambk sbgai nshat oke..

nahaiii , cukup panjang dak ? sampai dua tiga page punya dok luah perasaan . pastuh lepaih qeyak terlena , rutin hidup aku sekarang nie . yayaya . 

my sis nina said ; 

kenapa perlu ingat dia lg? jangan membazir airmata awak untuk orang yg tak pernah hargai awak. dia tak layak dapat awak. hm awak , saya taknak awak terluka. saya taknak awak kecewa. saya juga taknak tengok awak menangis. sbb saya syg awak sgt2. awak fikir baik2. kalau awak rasa dgn dia awak dapat rasa bahagia , saya tak kisah. saya sokong apa je keputusan awak. saya cuma nak yg terbaik untuk awak. awak dah besar sayang. so awak tahu keputusan apa yg terbaik untuk awak. jangan menyesal kemudian hari. saya taknak tengok awak menangis lagi. tapi , saya akan sokong semua keputusan awak. please buat keputusan yg betul. whenever you had a bad day , just remember one little things. I LOVE YOU AND ALWAYS BY YOUR SIDE .

kkk , semuanya sebab sha rendu dy . kalau tak , tak daknya sha nak text depa buat luahan perasaan . hewhew . nak buat gena , kenangan tu dok qasa macam naqi naqi kat mata nie . hewww --' i miss you , yeahh . sorry , saya tak boleh buang awak . even saya dah cuba banyak benda . lalala , panjang gila bapak entries harinie , penat dah merapu meraban . nak p sambung tidoq dulu , byeeeeeee *lambai tangan*





Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: