Hello guys ! Welcome to my blog :D

sorry :')

dear sahabat ,

maaf andai aku tak mampu jadi yg terbaek , maaf andai aku tak boleh jadi yg sempurna , maaf andai aku tak mampu nak ukirkan senyuman kat bibir hampa , maaf andai aku sering buat hampa terluka , maaf andai aku sering abaikan hampa dalam setiap keputusan yg aku buat , maaf andai aku nampak macam memilih dalam berkawan , maaf andai aku nampak macam sombong , maaf andai aku abaikan perasaan hampa , maaf andai aku terkasar bahasa dalam berbicara , maaf andai setiap yg aku lakukan buat hampa terasa . maaf seribu kali maaf . aku manusia and aku buat salah , tapi Allah hadirkan hampa dalam hidup aku supaya hampa betulkan kesalahan aku kan ? terlalu banyak masalah yg datang sejak kebelakangan nie and sekarang baru aku sedar yg aku ada hampa , sahabat aku . terima kasih , mungkin aku tak mampu nak jadi sempurna tapi Allah bagi aku hampa untuk sempurnakan aku . masalah datang dan pergi , kadangkadang aku rasa jatuh dan rasa lemah tapi aku tau yg aku ada hampa . kan ? terlalu banyak benda yg aku lalui tahun nie , dan aku cuba untuk tidak laluinya lagi pada tahun depan . yaaa , aku masih boleh tersenyum . nak tau kenapa ? sebab aku ada hampa :') aku tau , masa aku dgn kimi dulu aku banyak abaikan hampa kan ? kemanamana dgn kimi , dan sekarang bila dy tinggai aku hampa masih tetap ada dgn aku . hampa masih tetap bersama aku . masa tu , baru aku sedaq yg hampa sahabat sejati aku . kimi tinggai aku , tu mungkin balasan dari Allah sebab aku abaikan hampa masa dgn dy . sekarang biarlah masa yg menentukan . aku hanya nak luangkan sedikit masa yg aku ada nie untuk buat hampa bahagia , insyallah .




sincerely ,
sha

Thanks sebab baca sampai habez :)

No comments: